יישום מודל "Concept Inside Out" לפיתוח חווית האירוח הייחודית למלון: RESORT & PEOPLE
להגדרת המוצר המלונאי וחווית האירוח המתאימה ללוקיישן, למבנה ולתקציב ההשראה, ביצענו ניתוח מקיף של הטרנדים העולמיים והמלונות לחופי הים,המגמות בתחום המלונאות החדשה וניתוח שוק של המתחרים, קהלי היעד,הרגלי צריכה ומיצוב חברתי.
ההשראה לפיתוח הקונספט הוא ההמפטונס בלונג איילנד ,רק שעה מניו-יורק … המקום אליו "בורחים" הניו יורקים משגרת חייהם. האקלים הימי דומה מאוד לאקלים בגליל המערבי והמוצר המלונאי הוא טרנדי ועדכני. הקונספט "Resort & people" בתמציתו הוא הנופש שמאפשר ללקוח לחגוג את "החיים הטובים" בחברה ובקהילה אקטיבית.שילוב של מוסיקה, מסיבות, אוכל טוב ושירות מעולה. קראנו לזה בקיצור: Stay. Relax. Celebrate. Play
העבודה כללה את פיתוח ה- ד.נ.א של המוצר בכל קטגוריה שירותית במלון ( מזון ומשקאות, תוכן , ספא, כח אדם) ואת האפיון הוויזואלי למיתוג (סטודיו אריק וויס), תקשורת שיווקית ודיגיטל.
עבודה שיווקית כוללת לפיתוח השפה הגרפית (סטודיו אריק וויס), הדיגיטל, קידום המכירות וכו'.