האסטרטגיה השיווקית המיועדת ליצור זהות ייחודית ומערכת מסרים עבור החברה באמצעות השפה הגראפית והוויזואלית של המותג.

המטרות

done_all
  • null

    זהות ייחודית למותג

    באמצעים גראפים המאפשרת זיהוי ויצירת העדפה

  • null

    בידול

    בין המותג לבין המתחרים

  • null

    מיצוב

    יצירת יתרון תחרותי

  • null

    יצירת הקשר חיובי למותג

    מתן ביטוי לקשרים בין המותג לבין ערכים ורגשות חיוביים (הנאה, ריגוש, חוויה)

התהליך

done_all
  • null

    זיקוק ליבת המוצר

    המהות, התועלות, הצעת הערך, הבידול, הערכים והאישיות

  • null

    ניתוח שוק

    איסוף מידע וניתוח הסביבה התחרותית, היתרונות והחסרונות, מקורות צמיחה ועיכוב, נראות ונוכחות שיווקית

  • null

    ניתוח קהל היעד

    מאפיינים כמותיים (מגדר,גיל,הרגלי צריכה), מאפיינים איכותיים (ערכים,קהילות), מאפיינים רגשיים (אמונות ועמדות)
    האמצעי: סקירה וניתוח בסיס נתונים, מחקר / קבוצות מיקוד, מעקב אחר תגובות ברשתות החברתיות

null

התוצר

done_all

BRAND ID = הזהות המותגית הכוללת את מכלול המאפיינים של המותג המכונה D.N.A

  • null
    המיתוג בא לידי ביטוי בצורה של שם, לוגו, סלוגן
  • null
    עיצוב – צבעים, פונטים, צורות, חומרים
  • null
    יישומים בפרינט ובדיגיטל

המיתוג חייב לעבוד בסנכרון עם עיצוב הפנים והחלל בו המותג מקיים את חייו ופוגש את לקוחותיו. אנחנו ב TO DO מאמינות בתפיסת מותג כוללת הממקסמת את הפוטנציאל החזותי של המותג בכל הממשקים

done_all

פנו אלינו, נשמח לסייע גם לכם!

    אנחנו כאן בשביל לייצר גם את הסיפור שלכם