מיתוג
המטרות
done_all
זהות ייחודית למותג
באמצעים גראפים המאפשרת זיהוי ויצירת העדפה
בידול
בין המותג לבין המתחרים
מיצוב
יצירת יתרון תחרותי
יצירת הקשר חיובי למותג
מתן ביטוי לקשרים בין המותג לבין ערכים ורגשות חיוביים (הנאה, ריגוש, חוויה)
התהליך
done_all
זיקוק ליבת המוצר
המהות, התועלות, הצעת הערך, הבידול, הערכים והאישיות
ניתוח שוק
איסוף מידע וניתוח הסביבה התחרותית, היתרונות והחסרונות, מקורות צמיחה ועיכוב, נראות ונוכחות שיווקית
ניתוח קהל היעד
מאפיינים כמותיים (מגדר,גיל,הרגלי צריכה), מאפיינים איכותיים (ערכים,קהילות), מאפיינים רגשיים (אמונות ועמדות)
האמצעי: סקירה וניתוח בסיס נתונים, מחקר / קבוצות מיקוד, מעקב אחר תגובות ברשתות החברתיות
התוצר
done_all
BRAND ID = הזהות המותגית הכוללת את מכלול המאפיינים של המותג המכונה D.N.A
המיתוג חייב לעבוד בסנכרון עם עיצוב הפנים והחלל בו המותג מקיים את חייו ופוגש את לקוחותיו. אנחנו ב TO DO מאמינות בתפיסת מותג כוללת הממקסמת את הפוטנציאל החזותי של המותג בכל הממשקים
done_all