איך נראה ספר מותג למלון בוטיק ?

הרגע הכי מתוק הוא הרגע שמסיימים פרויקט ומסכמים אותו בספר המותג שהוא תמצית המהות הגרפית של המותג, מסיכום תפיסת העולם הקונספטואלית ועד לאחרון היישומים הגרפים.
ספר המותג שצורף למאמר הוא של מלון ALMOND בנווה אילן, מלון בוטיק וספא – צבעוני, נושם וכזה שממלא אותך באנרגיה
בתהליך היינו אחראים על פיתוח קונספט חווית האירוח היא האסטרטגיה לקביעת המהות המלונאית, הבידול מול מתחרים ואיך הקונספט יבוא לידי ביטוי בכל הממשקים בהם פוגש הלקוח את המותג: עיצוב פנים, עיצוב גרפי, אומנות ותוכן.
אני מאמינה שהתבוננות בספר המותג ,גם לאחר השמטת חלקים מתוך האסטרטגיה, מצליחה להעביר את הבידול והייחודיות של המלון המקסים שכל כך אהבנו להיות חלק מיצירתו !

קטגוריה: כללי