כל מה שאתם צריכים הוא קונספט מעולה למלון!

אנחנו מתמחות ביצירת קונספטים יצירתיים וחדשניים לבתי מלון. לא סתם קונספטים טובים אלא קונספטים מעולים ! קונספט למלון הוא קריטי להצלחה, אבל במהלך השנים האחרונות שמנו לב שהמונח הזה לא כל כך מובן אז בואו נתחיל עם ההגדרה שלנו לקונספט מלון לפני שנשתף אתכם ב-5 הסיבות העיקריות שאתם חייבים אחד כזה !

הגדרת המושג "קונספט מלון" – עפ"י To Do

קונספט למלון הוא מתווה אסטרטגי ויצירתי למימוש המיזם המלונאי וההבטחה לחוויית אירוח משמעותית ומבדלת. הקונספט מחבר יחדיו אלמנטים שונים (עובדות רכות ונוקשות) ונותן תכנית אסטרטגית יחד עם מידע מקיף ומפורט לכל בעלי העניין (יזמים, עובדים ומנהלים)  כיצד ומדוע המלון צריך להיראות ולהרגיש, בהתבסס על ערכי מותג ומאפיינים מוגדרים.

בשוק האירוח התחרותי של היום ועם לקוחות המחפשים חוויה ולא רק מלון , קונספט יצירתי וחדשני הוא יסוד להצלחה עסקית ולאורך זמן. למה ? ובכן, הנה 5 הסיבות שלנו:

1. קונספט המלון קובע את המתווה האסטרטגי – המצפן!

כדי שמשהו יצליח, כל המעורבים בתהליך צריכים להיות  on the same page"" ולעבוד בכיוון המטרות. קונספט המלון מספק מתווה אסטרטגי מהרעיון המהותי ויכולות הליבה של המלון ועד לכלל ההשלכות התפעוליות הן בממשק  החזותי, תכנון חלוקת החלל והעיצוב ועד לאחרון הממשקים התפעוליים הבאים במגע עם הלקוח ומשפיעים על חווית האירוח.

הקונספט הוא מכלול שלם של החלטות שתכליתן מעבר לחוויית האירוח הן לייצר סטנדרטיזציה תפעולית עם מטרות מוגדרות על מנת לבסס הצלחה ארוכת טווח. קונספט חזק ( מבודל, ייחודי, בעל ערך) הופך להיות ה"מצפן" המסמן את הדרך והיעד ובכך מסייע למקבלי ההחלטות לא "להתבלבל" בדרך ולהיכנע למגמות חולפות וטרנדים , לפניה לקהלים שאינם מתאימים למלון, לערוצי שיווק לא מדויקים, לפיתוח שירותים מיותרים וכו'.

2. קונספט המלון הוא הבידול והיתרון התחרותי

מה בדיוק עושה קונספט יצירתי וחדשני ? מעל לכל, זה עניין של להיות ייחודי ואותנטי. קונספט מלון טוב הוא הבסיס לייחודיות ולבידול. הוא מגדיר את הערך המוסף עבור הלקוחות שבוחרים במלון שלך במקום במלון מתחרה באותה קטגוריה או רמת מחיר. יתרון תחרותי וסיפור חזק תמיד ימשוך את תשומת הלב של הלקוח יותר מרק עובדות יבשות של פסיליטיס ומחירים. קונספט טוב מספק חומרים גם לתקשורת שיווקית וממקסם טוב יותר את מאמצי השיווק – מאפשר להגדיל את התפוסה, המכירות והמחיר הממוצע בהשוואה למתחרים.

3. קונספט המלון משמש מדריך יום יומי לכם ולצוות העובדים

לאנשים קל לסטות מהמסלול ולעגל פינות, במיוחד בתקופות עומס. קונספט המלון צריך להיות מעין מדריך תפעולי לכל בעלי העניין במלון. הוא מספק הדרכה ברורה ונרחבת ומשמש כבסיס לתדריכים עקביים לעובדי המלון ולשותפים חיצוניים. כל אחד, בתחומו,  צריך להבין ולהתחבר למהות המסבירה את ה"למה" אנחנו עושים כך או אחרת. כל עובד חייב להבין את השאיפות והמטרות שלכם והדרך לעמוד ביעדים. זה עוזר לכל המעורבים בניהול ותפעול המלון לקבל החלטות נכונות על בסיס יומי ולספק שירות יוצא מן הכלל שאתם ,בוודאי, שואפים אליו.  ויש יתרון נוסף…. עובדים שמבינים למה הם עושים את מה שהם עושים ואיך הם צריכים לעשות את זה, מרגישים מעורבים יותר, נהנים מתפקידם , משפרים ביצועים ורמת שירות ונשארים לעבוד אצלכם יותר!

4. קונספט מלון מגובש מבטיח למשוך את האורחים הנכונים

לעולם לא נזלזל בכוחם של אנשים. קונספט המלון ממקם את האורחים במרכז, למעשה, מתמקד במה שבאמת מניע ומייצר מכירות ורווחים. קונספט המלון שלכם יתבסס על החזון הייחודי שלכם, יחד עם מחקר וניתוח מעמיק. הוא יתאר ויגדיר את קהל היעד, העדפות והרצונות שלו ואיך להפוך אותו לאורח מאושר כשיתארח אצלכם במלון. אורחים מאושרים הם ההשקעה הטובה ביותר שלכם והם הדיבידנד על ההשקעה בקונספט שהרי לקוחות מרוצים הופכים לשגרירי המותג בצורה מקוונת ולא מקוונת ומקדמים את המלון , היום יותר מתמיד, בחינם !

5. קונספט המלון שלכם הוא ההבטחה היחידה להצלחה ארוכת טווח

אמנם אי אפשר להסתמך על הרבה דברים בחיים, אבל דבר אחד שתמיד תוכל לסמוך עליו הוא קונספט מלון מוגדר וברור! קונספט ייחודי המבוסס על החזון , המוטיבציה והתשוקה האישית שלכם יבטיח שהעסק שלכם מיושר עם הערכים שלכם ולא רק משמח את האורחים שלכם – הוא גם משמח אתכם ! התשוקה שלכם והתוצאה של מחקר מעמיק, ניתוח וחשיבה קריאטיבית הם הבסיס לקונספט מלון משמעותי . הוא מוודא שהמלון שלכם הוא לא רק רעיון מגניב או טרנד אופנתי – אלא רעיון עסקי בר קיימא לטווח ארוך!

עכשיו אתם יודעים למה אנחנו נלהבים מיצירת קונספטים לבתי מלון. אם אתם מתעניינים ב"איך" לחצו על הלינק הזה.

אם אתם זקוקים לקונספט מלון ייחודי משלכם – דברו איתנו היום!