- פיתוח קונספט חווית אירוח – אפיון המוצר והשרותים המלונאיים, קהל היעד והשפה התקשורתית
- מיתוג המלון – לוגו,שפת מותג, יישומים גרפיים, שילוט ומיתוג חזותי
מלון HOTEL 75, ת"א
המלון ממוקם ברחוב אלנבי בת"א, סה"כ 20 חדרים בבניין ששימש בעבר כקופ"ח והיום הפך להיות אחד מהמלונות העדכניים והאטרקטיביים לתייירים צעירים
הפרוייקט
הפיתרון
- קונספט מוצע לחווית האירוח =
FEEL LOCAL
פיתוח קונספט למוצר מקטגוריית ה- Low cost המציע לתייר שירותי לינה בלבד במחיר אפשרי, מיקום מעולה ושפה תקשורתית המנגישה לאורחי המלון את החוויה המקומית של העיר כמו שחווים אותה הצעירים התל אביביים "hard core" - הגדרת קהל יעד: אזרחי המובייל של העולם, צעירים שאוהבים להתחבר לערי המטרופוליטן באופן עצמאי ובאמצעות הרשתות החברתיות. תיירים ותרמילאים שמגיעים לעיר ונתמעים בין אזרחיה ומקומות הבילוי שאינם תירותיים ומציעים חוויה אותנטית ושונה
- פיתוח שפה תקשורתית הומוריסטית באמצעות יצירת עברית מתומללת לאנגלית המנגישה את השפה המקומית ללקוחות המלון הפוטנציאליים. כך הרשינו לעצמנו להגיד … "ma hamatzav achi ?" או "yalla balagan…" המדובבים באמצעות 12 דמויות שונות רלוונטיות לעיר ולקהלי היעד המגוונים
- מיתוג המבטא בצורתו את שפת הסלולר ובצבעוניות שמחה ועדכנית הקורצת לקהל צעיר ומגוון
- הקמת אתר אינטרנט המציג דף בית בתנועה של סרט נע המשדר "עיר ללא הפסקה" שזורה בדמויות שתופסות ראש ומתקשרות את השפה הלוקאלית החדשה…
- הבאת מידע רלוונטי והכי מקומי על העסקים השכונתיים, שנמצאים בסביבת המלון ויגרמו לאורח להרגיש מקומי: הקפה השכונתי,המכבסה הקרובה, מכון כושר, מניקור פדיקור, מספרה, חנות ספרים, בר וכו'.